Oteller İçin Dijital Pazarlama Neden Önemlidir?

Aralık 26, 2020

Oteller için dijital pazarlama

Oteller İçin Dijital Pazarlama 

Oteller için dijital pazarlama, artık deneysel yeni bir kanal değildir. Potansiyel müşteri oluşturmak ve dönüşüm hunisinde büyümeyi artırmak için ölçeklenebilir, ölçülebilir bir yol olarak düşünülmelidir.

Teknolojik gelişmeler ve misafir alışkanlıklarındaki değişimler nedeniyle “Oteller İçin Dijital Pazarlama”, vazgeçilmez, öngörülebilir planlama ve strateji gerektiren, en önemli satış kanalı haline gelmiştir.
Öyle ki bağımsız oteller arasında yapılan araştırmalar, ABD’de %80, Avrupa’da ise %75 satışlarda dijital kanalların kullanıldığını göstermiştir (Phocuswright Report).
Seyahat edenlerin giderek artan oranda, otel rezervasyonlarını otel web siteleri ve mobil uygulamalar aracılığıyla yapma eğilimleri, kendi otellerimiz için de “Dijital Pazarlama ve Dağıtım Kanallarımızın” doğru yönetilmesini zorunlu kılmaktadır.
Teknolojiye meraklı günümüz insanı, sürekli gelişen yeniliklerle, seyahat kararlarını alırken birçok mecraya bakıyor.
Arama motorlarından, küçük-büyük online seyahat acente sitelerinden, sosyal ağlardan, meta arama sitelerinden, otel web sitelerinden, yorum sitelerinden, içerik sitelerinden…vs. arama ve araştırmalar yaparak satın alma kararı veriyor.
Dijital başarının ana kuralı misafirleriniz tarafından kolay bulunabilir olmanızdır. Gezginlerin online arama ve rezervasyon davranışları otellerin dijital dağıtım ve pazarlama stratejilerini düzenlemelerini zorunlu kılıyor.
Misafirlerinizin olduğu her yerde olmalısınız.
Öyle ki;
– 2019 yılında yapılan rezervasyonların %72’sinin dijital kanallardan yapıldığı, bu oranın 35 yaş altında %86,2’ye yükseldiği görülmüştür. (FuelTravel 2019 Leisure Travel Report)
– Yapılan araştırmalar gezginlerin %76’sının seyahatlerine karar vermeden önce en az 6-10 ayrı dijital platformda araştırma yaptığını göstermiştir.
Oteller için dijital pazarlama danışmanlığı hizmetlerimizle birlikte çalıştığımız otellerin satışlarında ciddi miktarda ve düzenli artış gerçekleşmesine destek veriyoruz.
Hatta verdiğimiz danışmanlık neticesinde satışlarının %15’in altında kalması durumunda aldığımız danışmanlık bedelini iade ediyoruz.
Zamana Ayak Uydurmayanlar, Zamanla Geride Kalırlar.