Otel Web Sitesi Otelinizin En Çok Görünen Yüzüdür.
Özel tasarımlı otel web sitesi, gerek rezervasyon gerekse de yönetici paneli kısmında kullanıcı dostu ve pratik olmalıdır. Tüm bunların yanı sıra kurumsal kimliğinizi de yansıtan otel web sitenizin tüm sayfaları “responsive“, mobil uyumlu olmalı, misafirlerinizin mobil telefon veya tabletleri üzerinden kolay bir şekilde direk rezervasyon yapmalarına imkan tanımalıdır. Bu nedenle otel web sitesi en kritik dijital pazarlama ve satış aracınızdır.
Otel Web Sitesi
Misafirlerin %70’den fazlası otel web sitesini mutlaka ziyaret ediyor.
Araştırmalar, gezginlerin %70’den fazlasının (OTA’lar veya Meta Search’lere baksalar dahi), ilgilendikleri otelin kendi web sitesine mutlaka baktığını gösteriyor. Hotel360 olarak sizin için, kurumsal kimliğinizi en çarpıcı özelliklerle misafirlere sunan bir vitrin olmasının yanında, dijital satış mağazanız haline gelen bir otel web sitesi tasarlıyoruz. Inbound (Gelen) pazarlama da denilen bu pazarlama yöntemi, değer sağlayarak ve güven inşa ederek insanları cezbetmek, çekmek ve memnun etmek için bir yöntemdir. Kısacası, web sitenizin içeriği hayaller satmalı ve misafirlerin sizinle kalmasını istemelidir. Bir otel web sitesi nasıl olmalıdır;
- Kolay bulunur (Seo Uyumlu)
- Responsive (Mobil Uyumlu)
- Hızlı ve güven veren (SSL sertifikalı)
- Davetkar, deneyimi teşvik eden görsel unsurlarla dolu.
- Satışa Dönük (Direk Rezervasyon Motoru Entegrasyonu)
- Direk rezervasyonu teşvik eden yazılımlar(Smart pop up, en iyi ücret widget…vs)
Otel web sitesi için yaptığınız girişimlerin ve yatırımların faydaları, maliyetlerinden kat kat fazladır. Nasıl mı?
- OTA’lara yüksek komisyon ödemeniz gerekmez,
- diğer rezervasyon kanallarına veya OTA’lara olan bağımlılığınızı azaltmanıza yardımcı olur.
- Konuklarınızla bağınızı geliştirmenize ve sadık misafir kitlesi oluşturmanıza yardımcı olur.
- Misafirleriniz ile ilgili bilgileri kendisinden öğrenir, kişiye özel deneyimler sunabilirsiniz.
- OTA’lara ve diğer kanallara göre daha az rezervasyon iptalleri yaşarsınız.
SEO
Dijital pazarda kolay bulunabilmek ve bulunduktan sonra da beklentiyi karşılayabilmek ve web sitemizde misafiri tutabilmek için zengin içeriklere ihtiyaç vardır.
Site içi temel SEO çalışmaları: Organik erişimi arttıracak ve tanıtım maliyetlerimizi azaltacak çalışmalardır
Mobil Uyumlu
Kullanıcıların 3/4’ünden fazlası mobil cihazlarla internette dolaşmaktadır. Seyahat planlama sürecinde kullanıcılar masaüstü bilgisayar, mobil telefon ve/veya tablet gibi çeşitli cihazları kullanabilmektedir. Bu cihazlardan herhangi biri ile web sitenize giren kullanıcılar eğer mobil uyumlu değilse %82 ihtimalle sitenizi işlem yapmadan terk edeceklerdir.
Güvenli ve Hızlı
Google algoritmalarında artık Ssl sertifikası olmayan siteler sıralamalarda oldukça geriye itiliyor. Aynı şekilde kullanacağınız direk rezervasyon yazılımlarının çoğu da Ssl Güvenlik Sertifikasını şart koşmaktadır. Kullanıcı açısından da otelinizin web sitesine giriş yapıldığında “Güvenli Değil” işaretinin görülmesi hoş olmayacaktır.
Ayrıca istatistikler yüklenmesi 2-3 saniyeden daha uzun süren otel web siteleri için %60 oranında hemen çıkma oranını göstermektedir.
Satışa Dönük
Otel web sitesinin kurumsal kimliğinizi en doğru şekilde yansıtması, otelinizde yaşanacak konaklama deneyimini doğru anlatması, odalarınızın ve diğer zenginliklerinizin güzel fotoğraflarla misafirlerinizi cezbetmesi tabbi ki gerekli ama maalesef artık yeterli değil.
30 yaş altı neslin %86,3’ü tüm konaklama rezervasyonlarını online yani dijital platformlarda yapmaktadır. Bu nedenle, kolay, hızlı ve birkaç adımda sonuca götüren bir rezervasyon motoru tüm otel web siteleri için gereklidir.
Ajans360 markasıyla 100’den fazla otelin web site tasarımını gerçekleştirerek yayına almış bir firma olarak otel ve misafir ihtiyaçlarını gayet iyi biliyoruz. Kurumsal kimliğinizi potansiyel misafirlerinize doğru yansıtmanızın yanında onların karar vermelerini kolaylaştıran ve satış yapabilen bir otel web sitesi için aşağıdaki formu doldurunuz veya hemen arayınız.