otel reklam yönetimi

Otel Reklam Yönetimi ile Optimum Yatırım Getirisi

Seyahat planlayan kişilerin %60’dan fazlasının Google arama motoruyla araştırmaya başladığını, en az 10 ayrı dijital platforma baktığını biliyor muydunuz? Teknolojiye meraklı günümüz insanı, sürekli gelişen yeniliklerle, arama motorlarından, online seyahat acente sitelerinden, sosyal ağlardan, meta arama sitelerinden, otel web sitelerinden, yorum sitelerinden, içerik sitelerinden…vs. arama ve araştırmalar yaparak satın alma kararı veriyor. 

Tüm bu artan aramaların ortasında, oteliniz rakiplerinin arasından sıyrılabiliyor mu? Hotel360 Otel Dijital Reklam Yönetimi sayesinde, iyi planlanmış reklam kampanyaları, otelinizi bir sonraki seviyeye taşıyarak direk rezervasyonlarınızı da arttıracaktır. Misafirlerinizin olduğu her yerde olmalısınız. 

Dijital dönüşüm ve teknolojiler seyahat endüstrisinde bugüne kadar hiç bu kadar önemli olmamıştı. Bir araştırmaya göre, seyahat ile ilgili sorgular Google’da yıllık % 30 artarken, otelle ilgili sorgular neredeyse % 50 arttı. Yalnızca 2018 yılında, mobil seyahat web sitelerindeki dönüşüm oranları % 88 oranında arttı. 

1-Otel Reklam Yönetimi

Dijital Varlığınıza Yatırım Yapın

Bir otel dijital reklamlar verirken nelere dikkat etmelidir? Gelirlerinizi arttırmak için dijital varlığınıza yaptığınız bu yatırım, faydasız bir gider haline gelebilir.

Hotel360 “Otel Reklam Yönetimi” hizmetiyle harcadığınız her kuruşun yarattığı faydayı siz de takip ve kontrol edersiniz.

Otel dijital reklam yönetimi hizmeti, otellerin reklamlarını dijital platformlar (Google, Facebook, Instagram, yorum siteleri, seyahat blogları…vs.) üzerinden seyahat etme olasılığı yüksek kişilere göstermelerini sağlayan bir girişimdir. Örneğin, bir kullanıcı otellere göz atıp henüz rezervasyon yapmadıysa, otel reklamlarınız kampanya detaylarınıza bağlı zaman ve sıklıkta ona gösterilecektir.

Doğru yönetilen reklam kampanyaları ile direk rezervasyonlarınız artarken, marka bilinirliğiniz de artacaktır. Böylece zamanla insanlar dijital platformlarda sizleri direk marka isminizle aramaya başlayacağı için “Dijital Marka Değeriniz” de artacaktır. Bu da diğer kanallarınızı oluşturan iş ortaklarınızın da markanıza yatırım yapmalarını sağlarken, her kanalda satışlarınız artacaktır. 

Yani doğru otel reklam yönetimi kaldıraç etkisi ile tüm satış kanallarınızdaki satışlarınızı olumlu etkiler.

 

2- Dijital Reklam Ortamları

Otel Reklam Yönetimi Nasıl Olmalı?

Detaylı bir ön çalışma yapmadan oteliniz için dijital reklamlara başlamanız paralarınızı çöpe atmanız demektir. 

Otel dijital reklam yönetimi başarılı olması için hedef kitleniz kimdir, hangi platformlarda nasıl kampanyalar planlanmalıdır, hedefleriniz ne olmalıdır gibi konuların araştırılması gerekir.

Minimum yatırımla maksimum fayda elde etmek için dijital otel reklam yönetimi nasıl olmalıdır? Misafirlere ulaşmanın en iyi yolları nelerdir? Hedef kitlenize seyahat planlamalarının doğru aşamasında nasıl ulaşacağınızdan nasıl emin olabilirsiniz? Otel dijital reklamlarından en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olacak bazı ip üçları:

> Tatilin aşamalarını düşünerek reklam verin: Hayal Kurma-Planlama-Deneyimleme

> Her platformun kullanıcısı, profili ve kitlesini iyi analiz edin.

> Maksimum etki için arama ağı, görüntülü reklam ağı ve sosyal medya reklamlarının dozunda kullanıldığı kampanyalar uygulayın.

> Bütçenizi idareli kullanın, misafirinize doğru zamanda, doğru yerde, doğru şekilde ulaşın.

> Bütün bu yaptığınız çalışmalarla trafik sağladığınız web sitenizden “Yeniden pazarlama” ile daha çok fayda sağlayın.