Otel Web Sitesi=Dijital Mağaza

Aralık 26, 2020

otel web sitesi

OTEL WEB SİTESİ

ZENGİN VE KALİTELİ İÇERİKLER OLUŞTURUN.

İlk izlenim her şeydir. Oteliniz farklılıklarını gösteren kaliteli, profesyonel fotoğraf ve video çekimleri yapın. Bu görsel arşivde misafirlerin otelinize geldiğinde yaşayacağı deneyimi onlara hissettirin. Biliyorsunuz, 1 fotoğraf 1000 sözcükten daha etkili olabilir. Oluşturacağınız bu arşiv birçok mecrada (web siteniz, sosyal medya, tanıtım siteleri, OTA’lar(Online Travel Agency), meta arama siteleri…vs.) kullanılacağı için bu yatırımın size dönüşü çok etkili olacaktır. Dijital Kimliğinizin önemli bir parçasıdır.
  • Ana sayfa fotoğrafınızı en etkileyici fotoğrafınız olmalı.
  • Fotoğraf seçerken hedef kitlenizi düşünün. Bir aileyi, bir iş seyahatini veya balayı çiftini neyin çekebileceğini hayal edin ve onlara ihtiyaçlarına, beklentilerine ve isteklerine hitap eden kolaylıkları gösterin.
  • Tüm mekanlarınızla ilgili kaliteli fotoğraflar ve videolar çekin.
  • 360 sanal çekimler hala ilgi görüyor unutmayın.
  • Sizin, personelin ve hatta misafirlerin içinde olduğu sesli videolar ilgi çekiyor.
  • Konum avantajınızı ve çevrenizi göstermek için drone çekimlerinden faydalanın.

OTEL WEB SİTESİ DİJİTAL MAĞAZANIZDIR.

Otellere özel tasarlanan web sayfaları, gerek rezervasyon gerekse de yönetici paneli kısmında kullanıcı dostu ve pratik olmalıdır. Tüm bunların yanı sıra otelin kurumsal web sitesindeki tüm sayfaların “responsive”, yani duyarlı tasarıma sahip olması gerekir. 
Münferit misafirlerinizin mobil telefon veya tabletleri üzerinden dahi kolay bir şekilde oda ayırtmalarına imkân tanır. Bu nedenle otel web sitesi en kritik pazarlama ve satış aracıdır.
Araştırmalar, gezginlerin %86,3’ünün (OTA’lar veya Meta Search’lere baksalar da), otelin kendi web sitesine mutlaka baktığını gösteriyor. Inbound (Gelen) pazarlama da denilen bu pazarlama yöntemi, değer sağlayarak ve güven inşa ederek insanları cezbetmek, çekmek ve memnun etmek için bir yöntemdir. 
Kısacası, web sitenizin içeriği hayaller satmalı ve misafirlerin sizinle kalmasını istemelidir.
Bir otelin web sitesi nasıl olmalıdır:
  • Kolay bulunur (Seo Uyumlu)
  • Responsive (Mobil Uyumlu)
  • Hızlı ve güven veren (SSL sertifikalı)
  • Davetkar, deneyimi teşvik eden görsel unsurlarla dolu.
  • Satışa Dönük (Rezervasyon yazılımlı)
  • Siteden rezervasyon yapmaya teşvik eden(Smart pop up, en iyi ücret widget…vs)
Web siteniz için yaptığınız girişimlerin ve yatırımların faydaları, maliyetlerinden çok fazladır. Nasıl mı?
  • OTA’lara yüksek komisyon ödemeniz gerekmez, diğer rezervasyon kanallarına veya OTA’lara olan bağımlılığınızı azaltmanıza yardımcı olur.
  • Konuklarınızla bağınızı geliştirmenize ve sadık misafir kitlesi oluşturmanıza yardımcı olur.
  • Misafirleriniz ile ilgili bilgileri kendisinden öğrenir, kişiye özel deneyimler sunabilirsiniz.
  • OTA’lara ve diğer kanallara göre daha az rezervasyon iptalleri yaşarsınız.
Hotel360 firmanızın kurumsal kimliğini en doğru ve göz alıcı şekilde yansıtmasının yanında, direk rezervasyon ile satış yapan otel web sitesi tasarlar.